INA - Vad hände

Det finns säkert folk som undar vad som hände med burkcurts alla ägodelar.
Jag vet då vars hans cykel tog vägen.
I Flogsta. Hos Ina.
Jag ska lägga ut kort på den sen.
Kan lägga ut en bild på den förre ägaren iaf.


(hittad på folkbladet.nu)


Fick även ett sms om en annan cykel idag. Texas:

Jag är stålgregon, uskan som flyger fram :)
vad som hände var att J tog bluttan på stan och jag skulle ta fårrden som stod i garaget, jag började fyra på em och typ 10 över tre skulle jag gå till garaget och hämta fårrden, då kom jag på att jag glömt garagekortet i bluttan!
Jaha tänkte ja då får jag cykla men min cukel stod i garaget tillsammans med fårrden men som"tur" var fanns det en extranyckel till J:s cykel Texas. Jag packade ihop mig och gav mig av. Det gick bra till en början men bakdäcket började dra snett ner och mer och det gick tyngre och tyngre å i min sista ansträngning (ca 200 m från porten) så lossnade bakhjulet och blev vint och skevt haha. Nu håller jag hårt i garagekortet :)

Jag skrattar!

Bilder från helgen kommer sen.

Ha de! / INA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0