BURRE- favorit i repris

Nu gör Ina samma resa som jag gjorde förra helgen.
Fast det va nog mer spännande för mej haha!

Idag hade jag bakat till fikat på praktiken och det verkade då ha blivit populärt!
Dom gillar fika där oppe!
Kladdkaka med citron och mandelkaka med grädde och daim. Gluten o laktosfritt jojjemen!



lite uppsisbilder!

två glada toppmongon

 ina ser ut som en söt kissekatt och ja visar hakorna...
ja försökte för övrigt bota min blekhet här en dag med lite bus...det blev fult. tur den föll av lika fort som den förvandlade mej till en bajsfärgas kossa.

nu fåre gärna bli soligt och fint i helgen då ska jag pressa i rotis.
men jag tänkte kanske vara ansvarsfull och köpa solskydd så jag inte blir rynkig...
hmm...rynkor VS. fräknar och sonbrun hy...hmm..


nu blire mera plugg.kul.
sayonara splinter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer uppsalabilder!

2011-04-20 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0