BURRE- en hög femma på den då!

Jamen då hade man helg då!
Behöver inte sätta mej på en buss till umjo förns nästa fredag!
G R Y M T!
var även ledig igår, tog en skön promme i solen och grinade lite!
Det var så ljust och  kallt så det ba rann ur mina ögon! Men de var riktigt skönt ute och härligt med lite sol!

jag och vev nyårs 09 vi hade tjusiga herrvantar på oss....

Nu innan jag kom gick jag en sväng på stan, och eftersom jag är en sån snäll flickvän shoppade jag en stickad tröja och två tre tshirts åt robban. Det blev sammanlagt 200 kr...
jag e duttig på att fynda!
(dessutom fick jag en av tshirtsen (hur stavas det)för den va för stor för lillmini...gött)

I helgen kommer sötaste Karin!
Det blir najs!
hade varit optimalt om även Inse hade pallrat sej hem!
Emma borde oxå komma tycker jag! och lilla terror! Nette ska till joffef så hon räknas inte!





Nu ska jag hinka i mej lite mera kaffe!
hej hå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0