BURRE- lack!

Sitter här och har nylackat naglarna.
Vi måste ju tjusa till oss lite jag och Emma eftersom vi går upp med vår C-uppsats/examensarbete imorn!
Och eftersom det samtidigt är sista skoldagen på mycket länge då det är dags för två månaders
praktik med start på måndag!
HJÄLP!
Har lilla ångesten över praktiken, över uppgifter som ska göras, över den sjukt stora examensuppgiftsrevideringen jag är inställd på att vi ska få, och inte minst över jobb...hej arbetslös...
eller nä men hej dammen då?
och det suger ju keuk...

 I natt kommer Inababe till Skell!
Och imorgon ska jag och the occupational grrrrls äta middag och dricka vin och ha massor med mys!

piis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste bilden

2011-02-24 @ 19:32:29
Postat av: Hetaste bönan i stan

Jag tror vi endast kommer att få stavfels-revideringar.. ..Eller?! ;)

2011-02-24 @ 21:02:47
URL: http://emmabjork.blogg.se/
Postat av: INA

bara för att du är fräsch emma!

EME DÖ EME DÖ!

2011-02-25 @ 13:20:41
Postat av: EME

haha den va ändå lindrig haha

2011-02-26 @ 00:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0