INA - 28.

Hon är en sådan typ som alla gillar för hon har ett hjärta av guld. Hon är träningstjejen. Hon är morgonpigg och alltid på gott humör. Hon är tjejen som alltid sa god natt till mig i 16 års tid. Hon var den som ryckte upp mig ur sängen. Hon var den som skedade mig 080808. Hon var den som fick mig intresserad av kläder och smink. Hon var den som visade mig hur man klämde en finne. Hon var den första som tog ut mig på etage. Hon var den som tyckte att det var skönt på hennes lilltå. Hon är den som jag är mest stolt över i hela världen. Hon är den som jag alltid kommer att se upp till så länge jag lever.

 

Grattis älskade syster på födelsedagen! Vi ses till helgen <3

 

// INA som har bakat en kaka men glömde äggen och mjölet


Kommentarer
Postat av: Ninis

Men så söta ni är fina kusiner!! Fast morgonpigg visste jag inte. Puss på Er!!!

2011-03-01 @ 12:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0