INA - Skolan stängd på order av skolledning

Har aldrig i hela mitt liv varit med om att skolan hemma i skeå stängt på grund av snö!
Men idag stängde skolan som jag var på - 5 min efter jag hade lyckats ta mig dit.
Ensam Uppsalabo - resten ortsbor som pep om sin långa färd till jobbet.
Jag körde hem igen - SWEET!

Så  nu är det helg och jag är inte däckad trots att det är fredag!
Love life.

Imorrn mellokväll - kan inte bli annat än bra!

HURRA!

Glömt visa en bild på en restaurang som finns i uppis som jag var på för ett tag sen.
Koh Panghan (stavning?)
Där var det monsunregn!



Roligt vare!

När Eme kommer ska vi käka på Kök kött och bar!
Så kom nu!

Trevlig helg!

// INA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0