BURRE- restart delux!

Har massor av bilder att visa!
borde jag?
jaaaa!
Vi kan ju börja med Nyårs bara för att dom bilderna har redan Emma börjat lägga upp på fejjan!
Vi hade det iaf helt undergreatbart! det va mycket skojjit!
god mat och massa bus!


Emma leker bonde och skrattar åt mej (troligen) när jag slaaavar för att mata dom...eller`?



Nette var sjukt peppad för mat och det var lilla terror oxå!




Sen spelade vi med andra ord och här försöker lilla terror förklara hur man gör!
Jag och Emma ägde och vann därmed stort!
Bästa!
(Ps,kolla in inas sessiga BHband! RÖTT! mmm)



Sedan vare dags att klä sig för att gå ut och fira tolvslaget! Vissa klädde sig mer än andra....
Ina rockade till exempel det senaste vintermodet!



Carro och Nette tog sig en lite joyride på grannens rollis (det är lugnt vi är arbetsterapeuter så vi får skjutsa varann på rollisar för vi vet hur man gör...eller?)



YAAYYY! Jag och Lina är glada ute vid älven för att det snart blir ett nytt år!




HAHA! Emma och Res är skitasura och jag och nette vill pussas! 


 


C-uppsatsteamet som ägde!

  
Vissa frös och myste lite i en filt! kan det vara så att vissa slummrade lite i filten oxpå?
hmm...kan vara så...!
 

YYAAAAYYYY!



GRATTIS PÅ DET NYA ÅRET!
önskar
Emme och ina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0