Changes

Eme ba - Vi sluta blogga
Ina ba - Ja tack, äntligen, vi tar bort skiten.
Eme - nae vi lämnar den som det är nu.

haha båda bloggar lite spontant då och då med betoning på då och då.

Det sker stora förändringar i mitt liv just nu så jag hinner inte med.
Hoppas bara någon vill köpa min garderob så är alla problem i världen lösta.
Eller?
Det var ju det här med att hitta ett nytt jobb också.
Likt en tonåring som tror sig leva i tusen år tror jag att jag får ett jobb. Inte så brilliant. Men måste man vidare ska man se till att gå vidare och inte leva med sin tillsvidare i en misär.
Misär är kanske lite att ta i, men va fan vi har en kundvagn i vårt vardagsrum.

Imorrn blir det reunion och de sista lådorna ska packas.
Trodde inte att jag skulle bli nostalgisk av 365 dagar Uppsala så det får räcka nu.

Får väl se vart jag tar vägen. Och relationen till denna blogg? Det återstå att se.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men fytusan! hur ska jag nu kunna veta vad ni gör på dagarna??! The blog can't diie! :'( buuhää!

2011-06-07 @ 21:34:03
URL: http://emmabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0