BURRE- hej och hå!

Fin inlednign på denna helg då?
Håller typ på att stressa ihjäl mej och får migränattack och somnar i soffan = hinner inte med det jag ska göra.
Upptäcker att jag tydligen har mer brottom än jag trodde.
hmm...mer stress!
Dessutom som för att toppa det hela så kunde jag inte boka min resa till Ina för tydligen gillas inte mitt kort lr ngt
döööööö SAS!
okey, ja hinner itne fixa de heller så robert får lov att betala min resa!

det är ju vår snart så då måste ja ju komma till ina ju...ha ju lovat att när det blir vår då kommer jag!
blä dum dag hej då


Kommentarer
Postat av: Annette

Men neeeej Eme! Varför ska du lämna oss? Och när hade du tänkt berätta det här? Du hade bara tänkt smita eller hur, va ärlig nu! Fy så fult gjort! :´(

2011-03-11 @ 19:44:27
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0