BURRE- hjärndödande.

Har spenderat morgonen med att söka artiklar.
Fruktansvärt frusrerande att hitta abstrakt men inte fulltext. ARG!
Det är ju alltid dom artiklarna som verkar bäst oxå! Haha!

Sen ha jag ringt om ett jobb jag ska söka. Hmm....och fått nys om ett annat jobb jag ska söka oxå!
Sen har jag även pratat med dammen där jag ju troligen kommer jobba eftersom jag inte kommer få ngt arbetsterapeutjobb haha!
Nä men det blir troligen dagsjobb först och sedan blire nattjobb under sommaren!
Två veckors semester ska jag ha oxå!
Och hoppas på ledigt på stadsfesten och midsommar!
Emma ska bygga en fest åt mej! eller hur?



nu är jag glad för nu ska jag gå och äta köttbullar och mos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0