BURRE-TGIF!

Helg!Sköönt! Idag kommer nette och terror för lite seriöst tjejmys!
Kommer blir helt great! Tjejhäng behövs ibland!

Idag har jag avslutat tredje praktikveckan.
Sjukt. Jag har skruvat i rullstolar och satt badbrädor och pratat massor med alla gamla människor!
Jag blir lite förvirrad av att springa mellan hemrehab sär vi mest besöker strokedrabbade patienter och mellan Palliativa vårdteamet vars patienter är i livets slutskede med cancer,ALS, kool och så vidare...
Hej hå virrpannan Emelie.

Jag ringde oxå vår hyresvärd idag. Jag som hade tänkt låta så arg...
Tror någon att jag lät arg och skällde?
Ehhh näää!
Han är helt otroligt seg...herregud säger jag bara!blir helt paff!
Polisen har även varit här och snokat runt efter ngt/ngn både idag och igår...hmm...en skrämde typ ihjäl mej!
Jag gick omkring i köket på kvällen och så tittar jag ut i köksfönstret då står det en karl där och tittar in typ...Jag babbade nästan ner mej...



NÄÄ,Nu ska ja dricka lite mer kaffe och städa bort lite här!

Ps.Hurra för att våra grannar har flyttat.Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0