BURRE- TGIF!

Ja äntligfen helg!
Även om jag tycker det är lite semester att vara på praktik med tankte på att jag ha fem minuters färdväg jämfört med närmare två timmar...
det är likamed sovmorgon och det är niiice!

Nu har jag och systern precis lekt sommar och haft vår alldeles egna mitt-i-vintern kräftskiva!
mmmm...såååå gott med kräftor, romröra, grekiskt lantbröd och ett glass vitt!
Kanske blir surströmming på söndag då?
Eller varför inte grillat?

Det har ju varit helt underbart väder ute i veckan och jag njuter för fullt!
Synd att det blåser så hemskt men men..
jag införskaffade mej en ny soft-kjell (haha) jacka igår oxå!
Halva reapriset i Burträsk, de du! Battlade mig fram med alla gammkärringar för att få tag på bästa grejjorna!
Blev även en blus!
Tänkte typ på dej ina när jag hittade den! Du digga ju blusar ju...

Imorn ska ja gå på nya secondhand och sen städa läggan och kanske byta gardiner, förväntar mej dock ingen hjälp från karln då han är på ngn hårdrockstjosan i umjo ikväll....

nu blire soffmys!
sii jo!
bajj!


Kommentarer
Postat av: Annette

Hahaha Emelie "mjukis kjell" du är så dålig :P



Föresten, såg du 101 sätt att åka ur en gameshow? Det var en fråga om Burträsk.. haha

Frågan om burträsk befolkning vägde mer än en blåval ;)

2011-03-04 @ 21:33:20
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: Burre

en softschelljacka juueee! haha va burträsk med? sååå kungligt! vägde träskbefolkningen mer än en blåval då eller hur var svaret?

2011-03-04 @ 22:16:21
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0