BURRE-V F U

Sitter här och poppar musik!(David guetta)
borde gå i säng och sova...är tröttfisen!
Lilla Terror va här nyss vi snacka praktik, bajs och preventivmedel....
sen matade jag terror med kladdkaka!
det va gott!(jag matade mej själv oxå)
Stackarn bor ju i landstingsbostäderna uppe vid lassa och det är ju rätt fattigt och omysigt!
Så vi ska ha serieträffar här och se greys m.m.

så hät bor stackarn! HAAHA!

Praktiken går fint, bra handledare och roligt med hembesök.
Det känns braa!
Jag är sugen på partiii! och sommar!
och jag saknar redan min fisflicka som kör räzerpoop varje gång hon är här....WHY?
du får fan köpa en toabal nästa gång du kommer inse!

piz out

 


Kommentarer
Postat av: Annette

Hahahahahaha!



Bra kombo för övrigt.. preventivmedel och kladdkaka ;)



Snart kommer lilla jag och partar sönder hela skell.. iiiiihhh!

2011-03-03 @ 17:47:47
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: therese

Men Eme, de där va väl att ta i.. SÅ fint bor jag ju inte! De där såg ju rent vindtätt ut ;)



Gott med kaka!!

2011-03-03 @ 19:09:36
Postat av: Burreme

HAHA era sötnötter!

2011-03-03 @ 19:17:56
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0