INA -Vad vore jag utan dina andetag

Eme har varit en klippa på att blogga, jag har varit lite sämre.
Haft fulla sjå att hinna med jobb och massa äventyr!

Idag har jag hängt på SLU med mina kollegor - trevligt men med vidrig lunch.

Helgen som var besökte jag Stockholm. Där fick jag fika med Lisa och Sandra, hänga på medborgarplatsen och sova i Sundbyberg.
Fick även se Olivier de Paris. haha.
Sandra är stjärnan.
Alla bilder är på mobilen, orkar inte med massa kablar.



Bjuder på bild på min nya pojkvän. Se där!
Eme, nu bokar vi!

// INA

Kommentarer
Postat av: eme

ba göre som jag bruka säga

2011-03-08 @ 23:05:20
URL: http://burreina.blogg.se/
Postat av: M

Den där killen verkar bekant, heter han också M.M?

2011-03-09 @ 07:54:54
Postat av: Helge, Qvaggi, Dermot osv

åh du gillar som killar på M ;) du vet...

2011-03-09 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0